SamenOvernachten

Van der Valk Exclusief is al lange tijd een vaste relatie van ons. Met regelmaat schuiven wij aan bij de Marketing overleggen om samen de lopende ontwikkelingen door te nemen en nieuwe ideeen uiteen te zetten.

Zo ook het door ons ontwikkelde idee, @SamenOvern8en. Van der Valk exclusief heeft RadioVeronica uitgenodig om 5 dagen lang dagelijks bij een Valk Exclusief hotel op de parkeerplaats een uitzending te verzorgen, om deze actie te ondersteunen en het effect van Social Media te monitoren moest er een Twitter actie worden bedacht. 

De actie werd uiteindelijk @Samenovern8en waarbij Twitteraars elkaar kunnen uitnodigen voor een gratis overnachting in een Valk Exclusief hotel in Nederland. De werking en voorwaarden vindt je op de door ons ontwikkelde website.

Wij bedachten niet alleen het concept, maar ontwikkelden het gehele platform met hulp van @simonvreeman voor de ontwerpen van de website.

De klant aan het woord

Reden van onze relatie met Webshop+ is de Google kennis die Gerben Bouwhuis zich eigen heeft gemaakt.

Zijn kennis heeft hij samen met ons vermarkt, waardoor we tot op heden op een lucratieve manier Google Adwords inzetten bij Van der Valk Hotels.

In de ruim zeven jaar is deze samenwerking uitgegroeid tot een partnership, waarbij Gerben zitting heeft als extern adviseur in ons team met online experts. 

Gerard Schomaker, Valk Exclusief

Visit SamenOvernachten